veelvoorkomende vragen

We hebben enkele van de meest gestelde vragen verzameld die we hier hebben ontvangen.
Heeft u geen antwoord gekregen op uw vraag? Mail support@inf.se dan helpen we je of neem contact met ons op via de chat rechtsonder tussen 6.00 en 11.30 uur van maandag tot vrijdag.

Open aankoop

Hoelang staan ​​jullie open voor aankoop?

  • We hebben nog steeds een open koop van 90 dagen.

Is dit een open verkoop voor alles?

  • Nee. Er zijn uitzonderingen op de open koopregel. Deze producten kunnen alleen geretourneerd worden in ongeopende verpakking: hygiëneartikelen, oortjes en helmen. Als deze pakketten stuk zijn, behouden wij ons het recht voor om een ​​retourzending te weigeren. Dit is om hygiënische redenen.

Heeft u een fysieke winkel?

  • Nee. Wij zijn een e-commerce en onze activiteit is alleen online. Daarom kunnen wij geen bezoekers ontvangen in ons magazijn. We hebben geen verkoop of leveringen ter plaatse.

Leveringen

Hoe lang zijn jullie levertijden?

  • 1-3 werkdagen. Bestel je je product voor 15:00 uur, dan wordt je product dezelfde werkdag nog verzonden.

Wat zijn de verzendkosten?

  • We hebben gratis verzending voor al onze producten.

Waar is mijn bestelling?

  • Als uw bestelling als brief is verzonden, kan deze helaas niet gevolgd worden. Controleer of het ingevoerde adres correct is en als het na 8 werkdagen nog niet is aangekomen, neem dan contact met ons op via support@inf.se.

  • OAls uw bestelling is verzonden met een trackingnummer, vragen we u het pakket te volgen via de site van de leverancier.

Retourzendingen en klachten

Hoe kan ik een artikel retourneren of een klacht indienen?

  • Neem contact met ons op via support@inf.se en voer uw bestelnummer in. Houd er rekening mee dat open aankoop alleen van toepassing is op ongebruikte producten, en voor hygiëneproducten, koptelefoons en oortelefoons moet de verpakking ongeopend zijn.
  • Voor een snellere verwerking van uw dossier in geval van een klacht: beschrijf het defect, voeg foto's/video bij waarop het defect te zien is en geef aan of u een nieuw product of een terugbetaling.
  • In het geval van een goedgekeurde retour/klacht verstrekken wij een retourbon, zodat we gratis kunnen retourneren zowel in het geval van een herroepingsrecht als in het geval van een klacht.

Ik heb het verkeerde product ontvangen dat naar mij is verzonden. Hoe moet ik het aanpakken?

  • Stuur alstublieft nog een e-mail support@inf.se. Voeg een foto toe van de verpakking waarop u het artikelnummer kunt zien (meestal een klein wit label met onder andere het batchnummer) zodat wij het product dat u heeft ontvangen kunnen identificeren. We sturen u dan een retourbon voor het defecte product en u kunt het juiste product terugkrijgen of uw geld terugkrijgen.

Ik wil mijn bestelling annuleren. Hoe kan ik?

  • Neem contact op met onze klantenservice via support@inf.se en laat ons uw bestelnummer weten en dat u uw bestelling annuleert. Als uw artikel geen tijd heeft gehad om te worden verpakt en het magazijn te verlaten, wordt uw bestelling geannuleerd. We hebben een krediettermijn van ongeveer 7 werkdagen voor terugbetaling als uw bestelling al betaald is.

  • Als je artikel al is ingepakt en het magazijn heeft verlaten, kunnen we het helaas niet tegenhouden. Ga terug naar de klantenservice voor retourinstructies als je na ontvangst van het artikel nog steeds spijt hebt van de aankoop.

Hiervind je meer informatie over retourneren en klachten.

Betaalmethode

Kan ik betalen nadat ik het product heb ontvangen?

  • Ja. Selecteer de optie Wissen bij het afrekenen, zodat u het artikel kunt ontvangen voordat u ervoor betaalt.

Welke betalingsmogelijkheden bieden jullie?

  • Betaling per kaart en factuur via Klarna.